torek, 24. avgust 2010

Blue and Purple

Today I will show you my photos of BeautyLine - 3.

Under direct sunlight:

In shade:

This one is not well pigmented. It needs three coats for full coverage. The formula is ok and I don’t have any problems with application. It is really pretty. Especially in the sun the parkles go crazy!

I want to show you some of my work. Again. :)


10 komentarjev:

  1. Ta lak mora bit super za kak layering.

    Wow, prstan je čudovit!

    OdgovoriIzbriši
  2. wwaaawww elchy prstan je noorooo lep!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lep lakec. Ampak se mi zdi, da še ni polnoprekriven. Je res bolj za layering. :)

    Verižica in prstan - ZELO LEPO!

    A se mi samo zdi al imaš na zadnji fotki (tam s prstanom) pokonadirane nohtke... *thinking*

    OdgovoriIzbriši
  4. joj, sem pravkar kupila 2 ta lakca (srebrn in zlat) pa razmišljam da bi šla nazaj še po tega... prečudovit bi bil preko črnega ali modrega lakca <3

    nakit je pa noro lep!

    OdgovoriIzbriši
  5. Biba, res bi bil super za layering. Sploh pri kakšnem temnem laku. Super je pa kot podlaga za konad. Hvala pa za pohvalo. :)

    Mancina, hvala. :)

    Tassa, ja na zadnji fotki imam konad. Dobro opazuješ. :D

    Anček, hitro nazaj po njega. :) Meni je pa žal, da si nisem kupila rozega, sedaj ga pa vsaj pri nas ni več. :(

    OdgovoriIzbriši
  6. Se mi je zdelo! :) Daj pokaži nam še kako fotko tega konada, ker že tako super izgleda in sem prepričana, da bi tud bolj od blizu bila lepa manikura. :) Ne vem zakaj si tako sramežljiva glede konadikur. ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Moje konadikure še zdaleč niso tako popolne kot druge, zlasti tvoje in zato jih ne kažem. :D Bom pa naslednjo pokazala, ker ta je že malo obrabljena. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni je ta lakec ful všeč! Sem ga zadnjič gledala v Kiku, pa me ni prepričal... Naslednjič gre zagotovo z menoj! Pa kako maš lepe nohte! <3

    Joooooj, prstanček bi pa takoj imela! <3<3<3

    OdgovoriIzbriši
  9. Okej! :) Že komaj čakam na naslednjo konadikuro! ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Tiana, le vzemi ga, ti ne bo žal. :)

    Tassa, upam, da ne boš predolgo čakala. xD

    OdgovoriIzbriši