torek, 29. junij 2010

Ready To Be Bitten

Here is my NOTD. Essence Ready To Be Bitten from Elipse LE. I received this one today from sweet Mamy. Thank you. :*

In shade:

Under direct sunlight:

Isn't it gorgeous? Look at these special shimmer! I LOVE it! :) For these pictures I applied 3 coats. Application was good. Formula was not too runny nor gloopy. I like the brush.

8 komentarjev:

  1. Ooo lep, edini, ki bi ga po tej sliki mela iz te LE. :) Pa ful so mi lepi tvoji nohti, waw!

    OdgovoriIzbriši
  2. Iiiiii tale je res super odtenek! <3 Čudovito paše na tvoje noro lepe nohte! *inlove*

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je poseben odtenek. :) Hvala obema za pohvale! :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Do zdaj je edini, ki mi ni potegnil, ampak na tvojih nohtih zgleda tako lepo, da se bo treba podati u lov še za tem. :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Elchy, zelo me veseli, da sem te tako razveselila. In res je, čudovite nohte imaš. Meni so malo daljši nohti zelo lepi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tassa, res ti ne bo žal, če si ga boš kupila. :)

    With love, Ana, hvala! *hug*

    Mamy, res si me zelo razveselila. Hvala tudi tebi za pohvale. *hug*

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaz bi ga imela samo za layering. :)

    OdgovoriIzbriši