petek, 30. april 2010

Butterfly Jungle 245

I've had such a good day. I really love these sunny days, so I have decided to wore something shiny. :) It's another polish from Butterfly Jungle called 245. I'm not sure if I like this colour on me, but I actually love the colour.

I used two coats. It applies like a dream and the brush is easy to work with.

I was too lazy to put konad on. :) Maybe tomorrow. :)

What do you think? :)

7 komentarjev:

  1. Všeč mi je druga slika! Pa tudi barva lakca je lepa. ;) Mislim, da ti še kar paše. :*

    OdgovoriIzbriši
  2. waaaw prou res je taka vesela barva! js tudi mislim da ti paše =)

    OdgovoriIzbriši
  3. V živo je veliko lepši. Bolj ornanžen in ti čudovito paše. :*

    OdgovoriIzbriši
  4. I like the way it compliments your skin tone.

    OdgovoriIzbriši
  5. super ti paše! barva mi sicer ni tako všeč, ampak na tebi izgleda krasno:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zanimiva barva! :) Pa zelo lepi nohtki! :)

    Kje je pa konad? ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vsem! *hugs*

    Xena, imaš prav ja. V živo je mal lepši. :)

    Tassa, konada pa nisem utegnila poslikat. Nisem uspela uporabit nadlaka in tako se mi je vzorček hitro obrabil. :(

    OdgovoriIzbriši