četrtek, 11. marec 2010

Primerjava Hohoho in Rich

Nedolgo nazaj sem dobila v dar laka P2 Rich in Essence Hohoho in me ja zanimalo kako različna sta si. Hohoho je iz Essence LE All I Want in se ga ne dobi več v redni prodaji, razen v trgovinah, ki imajo še te stare zaloge. P2 lakov se pa tudi ne dobi pri nas. Škoda, ker imajo zelo lepe odtenke in še zelo poceni so. V steklenički je razlika kar očitna. Rich ima več in večje bleščice, Hohoho pa vsebuje droben šimer.

Rich je nekoliko gostejši in bolj pigmentiran. Pri nanašanju sem imela nekoliko problemov, ker nisem navajena na gostejše lake. Polnoprekriven je že z enim nanosom. Suši se pa hitro. Hohoho lak je nekoliko manj gost in manj pigmentiran. Problemov z nanašanjem nisem imela. Za polnoprekrivnost potrebuje dva sloja, jaz sem tokrat nanesla le enega. Na prstancu je Hohoho, na ostalih pa Rich.

Od daleč je razlika med lakoma manj opazna.

Kateri vam je bolj všeč? :)

2 komentarja:

  1. Meni je bolj pri srcu Rich. Fantastičen odtenek, ki kar zaživi na soncu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sama imam le Hohoho ki mi je izredno všeč :) Če pa je p2 podoben le da ima večje bleščice potem pa more bit pravi lepotec! =)
    Res škoda da se jih ne dobi pri nas :/

    OdgovoriIzbriši