petek, 26. marec 2010

It's Hello Kitty!

Resnično ne razumem navdušenja nad Hello Kitty pri 20+ letih. Malo čudno mi izgleda, če ima že odrasla ženska njeno postelnino, majico, na steni njene slike, v avtu polno njenih figuric in še in še... Ja, to sem videla. Ok, saj priznam izgleda simpatično na majhnih otrocih. Ampak se mi zdi, da že pretiravajo vse skupaj. Prideš v H&M, greš na otroški oddelek in ne vidiš stvari na kateri ni narisana Hello Kitty, tako da si jo včasih primoren kupiti, saj nimajo kaj drugega. Ok, sedaj pa raje ne bom več o tem, kako čudno mi zgleda obsedenost odraslih žensk s to prikupno muco, saj je marsikomu čudna moja obsedenost z laki in kozmetiko nasploh. :) No, želela sem vam pokazati kaj sem dobila danes od prijateljice. Obožujem sladkorno peno in morem priznati, da je tudi Hello Kity prikupna na njej. :) In to je dejansko moj prvi njen izdelek, ki ga imam oz. ki sem ga dobila. :)

Da ne bom samo o tem, bom še pokazala današnji MU. Že vnaprej opozarjam, da spreglejte moje rdeče oči in zaraščene obrvi. Hvala! :) Danes sem prvič uporabila Essence senčko iz njihove kolekcije Fashionista. Gre za prečudovito mat senčko "teal" barve. Vendar na meni izgleda sivo. :(

Za svoj MU sem uporabila:
*Essence senčko odtenek freestyle
*Max Factor False Lash Effect črn odtenek
*Alverde gel eyeliner rjav odtenek
*Avon barvico za oči rjav odtenek



7 komentarjev:

  1. MU mi je vsec...

    Glede HK pa... enx lani, predlani se me je lotila obsedenost s HK. Hotela sem imeti VSE od nje. Ampak ok, koncala sem samo z delom posteljnine in par prckarij.. :))
    V bistvu je tako vsecna ker je zelo enostaven motiv, in roza. Zaradi mene bi lahko bil tudi pes, medved.. dokler je kjut in roza :P.

    Sedaj me je kar minilo, ampak se vedno obzujem roznato barvo. In ko pogledam po sobi, me kar mrazi.. :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Še ena nenavdušenka, meni ravno zato ker je roza ni všeč-verjetno zato ker je roza ena redkih barv, ki ne paše na mojo toplo kožo in je zato že od nekdaj ne maram..sicer pa če že govorimo o raznih likih-se mi zdi, da obstaja še ogromno lepših ;)(tudi boljše in lepše narisanih- pa še vseeno na enostaven način)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale post pa me je kar nasmejal... Sama v bistvu do Kitty ne čutim nič, nimam nič z njenim motivom ali kaj takega...

    Mi je pa ta Essence senčka na tebi všeč, je pač malo bolj sivo-teal ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. No upam, da nisem koga užalila s tem :> meni pink res ne paše, razen če je na toplejši strani :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tamara, hvala. :) Sej če imaš le par njenjih stvari, še ni kaj takega. Ampak, če pa pretiravaš in jo imaš dobesedno na vsakem kotičku, je pa že mal čudno in o tem sem govorila. :)

    Biba, samo da sem te nasmejala. :) Tudi meni je všeč, a ne bi imela nič proti, če bi bila malo bolj teal barve. :)

    Darksome, mislim, da nisi koga užalila. Si samo svoje mnenje povedala, tako kot pa jaz. In tudi upam, da nisem nobenega užalila. Pač vsak ima svoje mnenje, ne bi bilo zanimivo, če bi vsi imeli radi iste stvari. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. hehehehe... jaz imam tudi posteljnino:) ...... mi je simpatična, samo, da bi mela pa vse od HK je pa res tooo much:) hehehe... vse v mejah normale:)...

    za punčke so mi pa blazno kjut stvari:P...ampak recimo, če bi imela punčko, je tudi ne bi non stop oblačila v hK izdelke:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Na malih otrocih res zgleda luštkan, se strinjam. In ko vidim, da ima hčerka od kolegice kaj tazga oblečen, rečem samo ooo, kok sweet. :) Ampak problem je pa tudi, da pa čisto pretiravajo in v H&Mu težko kaj drugega najdeš.

    OdgovoriIzbriši