ponedeljek, 29. marec 2010

Essence Joe

Danes je bilo zunaj že res pravo pomladansko vreme, jaz pa čisto brez energije, volje, veselja itd. Še z nakupovanjem in lakcem se nisem uspela razveseliti, ko mi ponavadi vedno uspe. Upam, da bo to obdobje hitro minilo. Kakorkoli, danes imam za vas enega lepotca izmed mojih novih pridobitev. In sicer Joe iz Essence TE Be a nail artist.

Z nanašanjem sem imela nekoliko težav, saj mi nikakor ni uspelo imeti prave količine laka na čopiču. Po vrhu vsega je bil nanos nekoliko progast, vendar je nadlak vse popravil in skril. Dobro je pigmentiran, vendar vseeno potrebuje dva sloja.

Obstojnost laka je dobra, saj ga nosim že tretji dan in sem opazila le rahlo obrabljene konice. Za na konec sem dodala še konad. Uporabila sem Essence platko.

Na koncu pa še eno vprašanje. Zakaj na drugih konad zgleda veliko lepše kot na meni? :)

5 komentarjev:

  1. elchy tale lepotec bi te pa praktično res moral spraviti v dobro voljo ;)super izgleda!
    konad pa mogoče na drugih izgleda bolje zato, ker ga na sebi nisi navajena? ali pa velja vse kar je sosedovo je boljše?! hihi, meni je lušen konad! =)

    OdgovoriIzbriši
  2. o, elchy, upam, da te slaba volje čimprej mine *hug* :)
    Lepa barva in konad čisto kul izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  3. Na tebi mi je lakec zelo všeč. Sama pa sem ga kupila in mi sploh ni več všeč; sploh ne vem če se bo kdaj znašel na mojih nohtih. :P Imam že preveč podobnih, ki se lažje in lepše nanašajo. :))

    Pa kakšne bedarije govoriš, da ti konad ne paše. Ej, ful lepo zgleda tale konad na tebi. Res si lepo tole ustvarila. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Manca, verjetno imaš prav, da nisem navajena. Hvala. :)

    Biba, hvala, tudi jaz upam, da čimprej mine. *hug*

    Tassa, upam, da si premisliš, ker me zanima ali je le moj tak ali so vsi. Drugače pa hvala, očtino sem preveč samokritična. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sem zdaj preizkusila mojega Joe-a in sem preprosto navdušena nad njim. Nanašal se je kot pesmica in polno prekriven že s prvim nanosom. Pa še barva mi je tako všeč, da mi sploh ni žal, da sem si ga kupila. Res je super!!! :)

    OdgovoriIzbriši