petek, 5. marec 2010

China Glaze Ruby Pumps

Končno sem dobila lak, ki je bil že tako dolgo na mojemu seznamu lakov, ki si jih želim. Imela sem res srečo, da sem bila ob pravem času na forumu ARS in ga tako videla med malimi oglasi. Seveda sem ga morala takoj poskusiti. Videla sem veliko slik, a v živo je še toliko lepši. Njegove lepote se ne da ujeti v objektiv. :) Seveda govorim o laku Ruby Pumps. Čeprav nikoli nisem bila preveč navdušena nad rdečimi laki, je ta lak sedaj najlepši v moji zbirki. Tudi, če niste ljubiteljice rdečih lakov, je ta lak must-have v vsaki zbirki. :) Ima jelly osnovo z živordečimi bleščicami. Nanesla sem dva sloja in nadlak. Na prstancu pa sem nanesla en sloj čez Essence Fatal, ker me je zanimal kako pride na temno osnovo. Pri nanašanju nisem imela nobenih težav.



6 komentarjev:

  1. Res je lep. Sama tud ne maram rdečih lakcev in zato tale še ni v moji zbirki, ampak še nekaj takih fotk, pa mislim, da se bo stanje spremenilo. :)))
    Najlepši mi je pa na črni podlagi. Tam je pa WAW.
    Pa zadnja fotka mi je še posebej všeč. Bravo, elchy. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ruby Pumps je res enkraten in ful dobro izpade preko črne osnove :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Rdečki so pri meni med najbolj priljubljenimi barvami. :) Všeč mi je v kombinaciji s črno podlago.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hm. Jaz tudi ne maram rdečih lakov, ampak tale mi je pa yummy. <3 (:

    OdgovoriIzbriši
  5. Čez črno izgleda prelepo!!! <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vsem. :) Se strinjam, čez črno pride prelep.

    OdgovoriIzbriši