petek, 19. marec 2010

Avon Decadence

Po polurnem gledanju v mojo škatlo za lake in razmišljanju katerega si naj danes nanesem, sem se odločila, da dam priložnost Avonovim Decadence. Lak sem kupila pred kakim letom, torej je še iz stare kolekcije in danes sem ga prvič nanesla. Nikakor se nisem mogla odločiti a mi je odtenek všeč ali ne. Po par urnem nošenju, me je popolnoma očaral. :) V flaški zgleda zelo podoben Essence Dress To Party, a morem reči, da je na nohtih veliko lepši Avonov. Gre za temno vijoličen odtenek s svetlejšim šimrom.

Sem že razmišljala komu naj ga podarim, a sem se na koncu le odločila, da mu dam eno možnost, da se izkaže na mojih nohtih. In ni mi žal! :) Nanesla sem dve plasti. Nanaša se brez težav, kot vsi Avonovi laki.

3 komentarji:

  1. Uau, zelo je lep. Kar ne morem verjeti, da je moral eno leto čakati, da je doživel svojih 5 minut slave. :))
    Pa zelo lep nanos.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kot sem že rekla na forumu - lepotec in zelo ti paše :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala obema. :) Tudi jaz ne morem verjeti, da sem tako dolgo čakala. Sedaj ga že 3 dan nosim in mi je res postal zelo všeč. :) Nanosi se pa počasi izboljšujejo, ja. :)

    OdgovoriIzbriši