ponedeljek, 22. februar 2010

Essence Spot On in Annin Giveaway

Enostavno obožujem Essence lake. Na voljo imajo toliko lepih odtenkov, super se nanašajo, njihov čopič mi je zelo všeč in še zelo ugorni so. Ker bodo prenovili linijo, so jih sedaj še dodatno znižani, zato če si želite kakšen njihov odtenek in ga še nimate, je sedaj pravi čas za nakup. Na njihovi spletni strani si pa že lahko ogledate novosti, ki pridejo kmalu na naše police. Mene so pritegnili predvsem laki, ki zgledajo zelo obetavno, saj je vmes nekaj čudovitih odtenkov. Danes vam bom pa predstavila lak, ki je eden izmed mojih zadnjih pridobitev. Na sliki sta dva nanosa, brez nadlaka.

Slikano s flashom.

In še brez.

Za konec bi pa še rada dodala, da imate na Anninem blogu priložnost priti do uporabnih izdelkov, saj je pripravila svoj prvi giveaway. Kako do izdelkov, pa si lahko preberete TUKAJ.

5 komentarjev:

  1. Krasno, elchy :)

    V bistvu me res zanima, če sta si kaj podobna z Essie Angora Cardi...

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala! :) Mene tudi zanima, če se veliko razlikujeta. Po slikah sta si že dokaj podobna.

    OdgovoriIzbriši
  3. No, tale misterij o podobnosti z Essie smo že razrešili. :)))

    elchy, paše ti ta lakec. :)

    OdgovoriIzbriši