petek, 19. februar 2010

Essence Fatal z dodatki

Včeraj sem dobila še enga Avončka z imenom Golden Dream, ki sem ga imela že nekaj časa na moji WL. Gre za prozoren lak, ki vsebuje drobene zlate bleščice. Sam bi izgledal precej zdolgočaseno, kot nadlak pa poživi vsako manikuro in iz nje naredi pravi magnet za oči. :) Avončka sem uporabila čez Essence Fatal. Essence sem nanesla v dveh plasteh, čez njo pa eno plast Avona.


Danes sem pa manikuro še zmatirala. Uporabila sem China Glaze Matte Magic. Rezultat:

Katera manikura vam je bolj všeč?

Za konec bi pa še opozorila, da so Parokeetke spet pripravile novo nagradno igro, tako da imate spet možnost priti do lepih nagrad.

6 komentarjev:

  1. Oboje je zelo dobro izpadlo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tud meni sta obe verziji všeč. Pa ponavadi mi mat verzije kar nekako ne sedejo, ampak v tej izvedbi mi je pa zelo lepo. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala. :) Morem priznati, da mi je prva verzija bolj všeč, brez mat nadlaka.

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je nezmatirana verzija lepša =)

    OdgovoriIzbriši
  5. Shimmery pride za moj okus lepše do izraza. (: Drugače pa nor odtenek. (Obožujem temne lakce :-D)

    OdgovoriIzbriši